Saturday, December 1, 2012

Sea Creatures

I've been working, working, working... NONSTOP! That's the reason for my absence in my beloved blog. I kind of tried to relax on a trip to Cancun with my parents and my friend Cecilia but it seems I'm lazy but not the relaxing type. I even had some spa time, delicious, but even then I couldn't. I was writing this post in my mind while getting a hot-stone-massage.

Anyway, I had a great time and got to wear my new turtle swimsuit. You probably already know how much I love creatures on my clothes and this was the ultimate finding. I'm not sure if I look like a little girl or just a crazy-manrepeller-wannabe-grown-woman, but I love, love, love it. Maybe I'm over bikinis. Maybe not.


*Español:
No he podido escribir, lo odio pero he tenido muchísimo trabajo y me he enfermado cientos de veces. Pero bueno, me pude ir unos días a Cancún con mis papás y Ceci, mi amiga. Traté de disfrutar (lo logré) y relajarme (no tanto) al máximo, pero me di cuenta que para ser una persona considerada floja no soy muy buena para eso de la relajación... Mi papá incluso me invitó dos horas en el spa y mientras me daban un masaje de piedras calientes pensaba en como iba a escribir este post. 

Lo mejor creo que fue por fin poder usar mi traje de baño de tortugas. Lo amo con locura como cualquier tipo de prenda con animalitos. No sé si parece que traigo un traje de niña, pero qué más da. Repito que lo amo. ¿Será que dejaré los bikinis para siempre? Habrá que ver.  

No comments:

Post a Comment